DLACZEGO FLUGO?

Doświadczeni podróżnymi aspektami

No cóż, Ameryki przed Tobą nie odkryjemy.
Wiemy, że możesz wyruszyć w świat na własną rękę.
Albo jak to zwykle bywa, ze standardowym biurem podróży.
Ale możesz zrobić to również z nami – Biurem Podróżników Flugo.

Dlaczego?

Ponieważ udowadniamy, że każda podróż – również Twoja – może być korzystniejsza, lepiej zorganizowana, bogatsza,
a przede wszystkim dużo ciekawsza.

Skąd to wiemy?

Bo już tam byliśmy. Praktycznie wszędzie.

Jak sama nazwa wskazuje jesteśmy Biurem Podróżników (nie myl z biurem podróży ;).
Osobiście odwiedziliśmy i sprawdziliśmy dla Ciebie ponad 185 krajów na 6 kontynentach.

Od 1998 roku z naszego doświadczenia z powodzeniem korzystają małe i duże firmy
oraz klienci indywidualni. Pomagamy im docierać w najróżniejsze zakątki świata.
W przeróżnych celach.

Wiemy gdzie warto jechać i jak się tam dostać. Jak zrobić to bezpiecznie i nie tracąc niepotrzebnie czasu. Gdzie spać i wypoczywać, a gdzie efektywnie pracować, zorganizować konferencję i wyjazd służbowy. Co jeść i co zwiedzać. Jak podróżować budżetowo i w luksusie. Albo luksusowo przy optymalnym budżecie. W pojedynkę i grupowo.

Ale oczywiście, to Ty decydujesz czy i na jakich warunkach mamy dla Ciebie pracować.

Zobacz co zyskasz korzystając z doświadczenia Flugo

Biuro Podróżników Flugo – korzyści podróżnymi względami

Skutecznie zmotywujesz swoich pracowników lub zwiększysz lojalność kluczowych klientów podczas wyjątkowych wyjazdów Incentive & event

Unikniesz czasochłonnego planowania podróży służbowej, bo w całości zrobimy to za Ciebie. A Ty w tym czasie skoncentrujesz się na ważnych sprawach

Twoja grupa (wycieczka, szkoła, rodzina, przyjaciele) dotrze na miejsce w jednym czasie i na wyjątkowo korzystnych warunkach dzięki przelotom grupowym

Przeżyjesz przygodę życia podczas wymarzonej dalekiej wyprawy. Piloci Flugo sprawią, że będzie ona bogata w atrakcje, nowe doświadczenia oraz niezapomniane smaki

Wyjazd szyty na miarę. Poczujesz, że świat kręci się wokół Ciebie i poznasz go na swoich zasadach i na własnych warunkach podczas podróży VIP Travels

Podróż do przeszłości – historia FLUGO

Jeśli masz jeszcze chwilę, to daj się zabrać na krótką podróż do przeszłości.

Poznaj historię Flugo.

A było tak…

1998

Jak się wszystko zaczęło

W sumie to na początku nic nie było. Nawet garażu. Ale było nas trzech. A w każdym z nas…
ten sam zapał i mnóstwo pomysłów.
Był też jeden problem. To znaczy jedno biurko i jeden komputer.
Mieliśmy jednak również jedną licencję IATA. A ta pozwalała nam na wystawianie biletów lotniczych.

Tej siły, więc nikt i nic już nie mogło zatrzymać.
Utworzyliśmy firmę – kasę lotniczą dla MT-ESPERANTOTUR.
Żarty się skończyły. Zostaliśmy agentem ponad 300 linii lotniczych świata. Ale dotarło to do nas dopiero, kiedy wystawiliśmy pierwszy bilet lotniczy KLM. Do Kilimandżaro! Nasza podróż trwa do dziś.

A! I jeszcze jedno. Na początku nazywaliśmy się Monda Turismo Flugo.

1999

Jak wiesz, od roku działamy jako Monda Turismo Flugo. Postanawiamy jednak zmienić nazwę na Biuro Podróżników FLUGO.  Flugo to z języka esperanto „lot„. Zakłada je dwóch pilotów wycieczek – pasjonatów podróży.  Nabieramy wiatru w żagle, mamy już trzy komputery 🙂
A cała kadra kończy kurs kasjerów lotniczych.

Coraz bardziej wychodzimy na zewnątrz.
Otwieramy drugi punkt w siedzibie Portu Lotniczego Bydgoszcz na Starym Mieście. A przechadzający się ulicami Bydgoszczy mieszkańcy mogą zobaczyć pierwszą wielkoformatową reklamę Flugo jeżdżącą na jednym z tramwajów.

2000

W czasach w których internet był jeszcze luksusem i każda minuta kosztowała krocie, my odpalamy swoją pierwszą stronę internetową.

Wydajemy swój pierwszy katalog dalekich wypraw. Organizujemy dla 6 klientów Podróż Dookoła Świata.

2001

A dokładnie 11 września 2001 roku. Jak wszyscy oglądamy telewizyjne relacje z płonących wież World Trade Center.  Wszystkie loty do USA są odwołane. Na kolejny dzień mamy jednak rezerwowany dużo wcześniej lot dla grupy naszych klientów. Zmieniamy rezerwację i tydzień później wszyscy bezpiecznie lądują na JFK w Nowym Jorku. Realizują miesięczny program zwiedzania USA bez zakłóceń.

2003

W tym roku razem z nami pierwsi Polacy lądują na Palau w Mikronezji, gdzie ludzie chodzą jeszcze nago i nie znają pieniądza.

Organizujemy pierwszą wyprawę do Etiopii i Jemenu.

2004

Pierwszy raz charterujemy samolot dla naszej grupy narciarskiej – 120 osób szusuje po stokach Andory i odkrywa uroki życia nocnego w Barcelonie.

2005

Jesteśmy dumnym realizatorem eventu w Zakopanem. Razem z Flugo, marka Ceresit świętuje swoje 100-lecie. Dla ponad 200 osób galę poprowadzili Panowie Mann i Materna a na Gubałówce zagrał koncert zespół „Brathanki” – to nie mogło się nie udać.

2006

Pomagamy Arunowi Milcarzowi w dotarciu do Czadu, czego owocem jest książka „CZAD – w poszukiwaniu straconego czasu”.

Dowiedz się więcej

2007

W starym składzie coraz ciężej nam ogarnąć cały ten świat 🙂  Do Flugo dołączają więc nowi pracownicy.

W tym samym roku Flugo sponsoruje wyprawę alpinistyczną Tilicho Lake
nad Peak Polish Himalays Expedition 2007.

Zobacz zdjęcia

2008

Po dziesięciu latach działalności uruchamiamy dział egzotycznych podróży indywidualnych. Rusza też obsługa klientów VIP i sprzedaż luksusowych rejsów.

Dzięki Flugo pierwsi klienci wyjeżdżają między innymi do Jemenu oraz Papui Zachodniej (Irian Jaya).

Rozpoczynamy współpracę z Centrum Szkolenia Oficerów NATO, która trwa do dziś .

2010

Flugo organizuje wyjazd na Ibizę jako nagrodę w konkursie Radia Eska.

Ponadto organizujemy wyjazd dla UPEMI (Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego) na światowe targi GULFOOD w Dubaju oraz na EXPO w Szanghaju.

2012

Od początku naszego istnienia wspieraliśmy Bydgoski Festiwal Podróżników. W 2012 po raz pierwszy na festiwalu wprowadzono nagrodę „Haliki”, które przyznawane są za wybitne osiągnięcia w podróżach bez granic. Zdjęcie prezentuję jednego z założycieli Flugo, podczas rozmowy z Elżbietą Dzikowską – wspominają o wyprawie do Papui Nowej Gwinei.

Dowiedz się więcej

2013

Realizujemy wyprawę Ruanda, Uganda DR Kongo z wizytą u największych goryli świata w Parku Narodowym Kahuzi-Biega.

Zobacz film

2014

Organizujemy dla naszych najlepszych klientów Flugo Cocktail Party. Impreza odbyła się w klubie SKWER w Warszawie. Nasi klienci mieli przyjemność wziąć udział w degustacji wina i whisky, a nagrodą główną w konkursie był bilet do Dubaju.

2015

Rok 2015 stał pod znakiem wielu realizacji a zarazem wielu liczb, którymi warto było się pochwalić.
Organizujemy konferencję dla koncernu farmaceutycznego na 150 osób w Berlinie.
Wydajemy ostatni katalog „Dalekich wypraw” – przechodzimy w tryb sprzedaży on-line.

2016

Mamy zaszczyt zorganizować wyprawę firmową w najdalsze zakątki Nepalu. Zapewniliśmy naszym klientom atrakcje, które pozostaną z Nimi na lata.

Zobacz zdjęcia

2017

Mamy przyjemność organizować wyjazd Incetive do Wietnamu. Rejs po zatoce Ha Long, zwiedzanie Sajgonu i wypoczynek na boskich plażach to tylko ułamek atrakcji, które zapewniliśmy naszym klientom.

Zobacz film

Organizujemy wyjątkowy wyjazd Incentive na FIA EUROPEAN TRUCK RACING CHAMIONSHIP.

2019

20 lat temu zmieniliśmy nazwę na Flugo.
Teraz czas na nowe logo.
I nowe przygody pod nowym znakiem.

2021

Otwieramy nowy rozdział w historii firmy – kupujemy kampery !

Więcej na  kamper365.pl

Nasz Team

Jeśli mierzyć doświadczenie przebytymi kilometrami, to cała nasza ekipa …

No dobra, uwielbiamy wyjazdy, ale nie będziemy wyjeżdżać tu z jakimiś niestworzonymi historiami 🙂

Po prostu, kochamy podróże. To oczywiste. I mamy to szczęście, że są one naszą codzienną pracą. A jak w każdej pracy, tak również u nas za wszystkim stoją ludzie. To od nich zależy powodzenie każdego wyjazdu.

Dlatego cały zespół Flugo tworzą praktykujący podróżnicy i ciekawi świata miłośnicy podróży. Zresztą nie może być inaczej, skoro sami właściciele i założyciele Flugo od 20 lat zarażają pasją do podróżowania nie tylko pracowników, ale i klientów.

Poznasz tutaj zarówno młodych podróżników ze świeżymi pomysłami, jak i osoby z wieloletnim stażem. Bo właśnie takie połączenie pozwala osiągnąć najlepszy efekt synergii pomiędzy młodzieńczym entuzjazmem i doświadczeniem profesjonalistów.

Dowodzi tego mała rotacja pracowników, wzajemne zaufanie oraz perfekcyjna codzienna współpraca pomiędzy pracownikami i poszczególnymi działami. Pewnie dlatego średnia zatrudnienia we Flugo to około 8 lat.

Wszystko to przekłada się wprost na profesjonalną i kompleksową obsługę klienta. A w konsekwencji na Twój udany wyjazd oraz niezapomniane wrażenia i wspomnienia.

CSR

CSR – Pozytywny ślad Flugo na świecie

Podróże to dla nas coś więcej, niż samo odkrywanie świata.
We Flugo staramy się nie tylko z niego czerpać,
ale również dawać światu coś wartościowego od siebie.
I tym samym zostawiać po swoich podróżach pozytywny ślad. Dlatego włączamy się w ważne akcje charytatywne i pomagamy potrzebującym.

Flugo dla Afryki

Włączyliśmy się również w akcję „Kredki dla Afryki”, którą organizuje fundacja Asante. Od 2010 roku organizacja ta wspiera placówki oświatowe w Kenii, Zambii, Mali, Mauretanii i na Wybrzeżu Kości Słoniowej. Każdego roku dzięki akcji „Kredki dla Afryki” udaje się zebrać w Polsce przybory szkolne, które trafiają do szkół na Czarnym Lądzie.

Flugo dla Kambodży

Flugo wspiera społeczną szkołę nauki języka angielskiego w okolicach Siem Reap w Kambodży. To pokłosie naszych azjatyckich podróży, podczas których poznaliśmy założyciela szkoły, pana Khourn Chceak’a. Jako społecznik z krwi i kości zrobił na nas ogromne wrażenie. Kiedy zaczynał w 2012 roku prowadził lekcje dla kilkunastu dzieci. Dzisiaj z darmowej nauki języka angielskiego korzysta codziennie ponad 150 uczniów. W klasach podzielonych na trzy poziomy nauczania. Jednak działalność szkoły nie ogranicza się tylko do nauki języka angielskiego. Prowadzony jest tutaj homestay dla gości z całego świata. A ponadto nauka gotowania i krawiectwa pod przewodnictwem żony Chceak’a. We Flugo marzymy o ufundowaniu stypendiów dla najlepszych uczniów, aby mogli kontynuować naukę na studiach.

Sponsoring

Pracujemy globalnie, działamy lokalnie.

Oprócz akcji charytatywnych na rzecz biedniejszego świata,
Flugo dumnie wspiera także lokale kluby sportowe z Bydgoszczy.

Jesteśmy oficjalnym sponsorem Klubu Sportowego Basket 25.

7 lat stałej współpracy

N

Resocjalizacja więźniów poprzez zaangażowanie w działalność Klubu Kibica.

N
Zamiast cheerleaderek taneczny zespół dziecięcy, który ma szansę zaprezentować się przed szeroką publicznością.